Εκτακτο Δελτίο

ΥΓΕΙΑ

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

ΑΤΖΕΝΤΑ 21

Τετάρτη, 22 Αυγούστου 2012

ΤΑ 7 ΩΦΕΛΗ ΤΩΝ ΦΥΣΤΙΚΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ


Οι ευεργετικές ιδιότητες των κελυφωτών φυστικιών
Πηγή Αθέατη γνώση:Ξεκίνησαν από τη Δυτική Ασία, αλλά είναι γνωστά εδώ και χιλιάδες χρόνια σε όλη τη Μεσόγειο, το φιστίκι έχει καλλιεργηθεί εμπορικά στον αγγλόφωνο κόσμο στην Αυστραλία, Νέο Μεξικό και στην Καλιφόρνια, όπου εισήχθη το 1854 ως δέντρο στον κήπο.

Εδώ είναι επτά οφέλη για την υγεία των φιστικιών που μπορεί να σας κάνει να θέλετε να τα συμπεριλάβετε στη διατροφή σας σε τακτική βάση.

Υγεία της Καρδιάς
Τα κελυφωτά φιστίκια έχουν αποδειχθεί ότι μειώνουν την LDL («κακή») χοληστερόλη και αυξάνουν την καλή χοληστερόλη HDL μετά από σύντομο χρονικό διάστημα τακτικής κατανάλωσης. Υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά, όπως οι βιταμίνες Α και Ε, για την καταπολέμηση της φλεγμονής, την προστασία των αιμοφόρων αγγείων και τη μείωση του κινδύνου των καρδιακών παθήσεων. Ακόμη και μια μέτρια πρόσληψη των φιστικιών έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει τα επίπεδα της λουτεΐνης, ένα αντιοξειδωτικό γνωστό για την προστασία από οξειδωμένη LDL, και μείωση των καρδιακών παθήσεων.

Βοήθεια διαβήτη
Η κατανάλωση σε φιστίκια μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη του διαβήτη τύπου 2. 60 τοις εκατό της συνιστώμενης ημερήσιας αξίας του ορυκτού φωσφόρου που περιέχεται σε ένα μόνο φλιτζάνι φιστίκια Αιγίνης. Καθώς διασπά πρωτεΐνες σε αμινοξέα, φωσφόρου ανοχής γλυκόζης βοηθήματα.

Υγεία αίματος
Τα κελυφωτά φιστίκια είναι μια απίστευτα πλούσια πηγή βιταμίνης Β6. Η βιταμίνη Β6 είναι απαραίτητη για την παραγωγή αιμοσφαιρίνης, η πρωτεΐνη ευθύνεται για τη μεταφορά οξυγόνου μέσω του αίματος στα κύτταρα, και φαίνεται επίσης να αυξάνει την ποσότητα του οξυγόνου που μεταφέρεται.

Νευρικό Σύστημα
Η βιταμίνη Β6 τόσο πλούσια σε φιστίκια έχει ευρείες επιπτώσεις στο νευρικό σύστημα. Μηνύματα μόρια που ονομάζονται αμίνες απαιτούν αμινοξέα για την ανάπτυξη, τα οποία με τη σειρά τους βασίζονται σε βιταμίνη Β6 για τη δημιουργία τους. Επιπλέον, η Β6 παίζει κρίσιμο ρόλο στο σχηματισμό της μυελίνης, το μονωτικό περίβλημα γύρω από τις νευρικές ίνες που επιτρέπει τη βέλτιστη ανταλλαγή μηνυμάτων μεταξύ των νεύρων. Επιπλέον, η βιταμίνη Β6 συμβάλλει στην σύνθεση της σεροτονίνης, της μελατονίνης, επινεφρίνη και γάμμα-αμινοβουτυρικό οξύ, ή GABA, ένα αμινοξύ που ηρεμεί τη μετάδοση των νευρικών ερεθισμάτων σε όλο το νευρικό σύστημα.

Την υγεία των ματιών
Τα κελυφωτά φιστίκια περιέχουν δύο καροτενοειδή που δεν βρίσκεται στους περισσότερους ξηρούς καρπούς. Αυτά τα καροτενοειδή, που ονομάζονται λουτεΐνη και ζεαξανθίνη, λειτουργούν ως προστατευτικά αντιοξειδωτικά, υπερασπίζοντας τους ιστούς από βλάβες από τις ελεύθερες ρίζες. Έχουν συνδεθεί και με μείωση του κινδύνου για την ανάπτυξη με την ηλικία για εκφύλιση της ωχράς κηλίδας, η οποία είναι η κύρια αιτία των προβλημάτων όρασης και επίκτητης τύφλωσης.

Ανοσοποιητικό σύστημα
Ένα υγιές ανοσοποιητικό σύστημα απαιτεί επαρκή πρόσληψη της βιταμίνης Β6, η οποία αφθονεί μέσα στα φιστίκια. Η βιταμίνη Β6 που βρίσκεται στα φιστίκια βοηθάει το σώμα να κάνει υγιή ερυθρά αιμοσφαίρια, και βοηθά στη διατήρηση της υγείας των λεμφοειδών αδένων, όπως,σπλήνα και τους λεμφαδένες, εξασφαλίζοντας την παραγωγή των λευκών αιμοσφαιρίων που υπερασπίζονται το σώμα από μολύνσεις.

Υγεία του δέρματος
Τα κελυφωτά φιστίκια είναι μια μεγάλη πηγή βιταμίνης Ε, ένα ισχυρό λιποδιαλυτό αντιοξειδωτικό, που είναι απαραίτητό για τη διατήρηση της ακεραιότητας των κυτταρικών μεμβρανών και συχνά συνιστάται για υγιές και όμορφο δέρμα. Η βιταμίνη Ε κάνει μια εξαιρετική δουλειά προστατεύοντας το δέρμα από την υπεριώδη βλάβη, παρέχοντας καθημερινή άμυνα κατά της πρόωρης γήρανσης και του καρκίνου του δέρματος.

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © 2013 ΑΘΕΑΤΗ ΓΝΩΣΗ
Powered byBlogger